2012. február 29., szerda

Eladó Shimano Speed Master Multi Wand 1 Ft NMÁ!!! - Jelenlegi ára: 20 201 Ft -

Eladó egy Shimano Speed Master Multi Wand típusú picker bot. Full FUJI felszereltség....
A bothossz változtatható, 240 cm-es és 270 cm-es hosszban használható. A legerősebb spicc 0. 5 Oz : ) A leglágyabb pedig 0, 25 OZ-s, ezzel már azt is meglátod, ha a hal ránéz a csalidra.....
Rengeteg halat fogtam vele, főleg a tavaszi felmelegedő vizekben, 14-es főzsinórral használtam általában, ha nagyobb halak is voltak, akkor max. 16-os zsinórral pecáztam vele, egy igazi élménybot, utánanyúl a halnak, ha van hely és idő akkor még a nagy halak is legyőzhetők vele, de nem  pontyozó bot.....
Tokkal-vonóval, garanciapapír nélkül, már nem tudom hova tettem, amikor vettem a botot. Csere köszönöm, de nem érdekel!
Pillanatnyi akciós ára 39. 900 Ft, most ennél olcsóbban is a Tiéd lehet, nincs minimálár, a legnagyobb licit viszi!!!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!!
Posta csak érték biztosítva!!!
Jó licitálást!
Üdv!



Jelenlegi ára: 20 201 Ft

Az aukció vége: 2012-02-26 21:47
. Eladó Shimano Speed Master Multi Wand 1 Ft NMÁ!!! - Jelenlegi ára: 20 201 Ft

Fontos