2012. február 16., csütörtök

Bébé Confort Trophy babakocsi 1 forintról! NMÁ! - Jelenlegi ára: 2 501 Ft *

Eladó Bébé Confort Trophy több funkciós babakocsi!
Itt vásároltam nemrég ezt a babakocsit, de nekem a harmadikról kellene levinni és ez ahhoz túl nagy és nehéz, sajnos. : ( Ezért most szeretnék új gazdit találni neki, mert nincs helyünk tárolni.
A babakocsi használt, ezért használatból eredendő karcok lehetnek rajta, de amúgy viszonylag jó állapotú.
Akadnak hibái:
Viszont hibája, hogy a kupola egy részéből az esővédő műanyag ki lett szedve, mert berepedezett, illetve, hogy az egyik oldalán a kupola szélén van valami anyag feslés. Erről még az előző eladó írt, én nem találom, de gondoltam úgy korrekt, ha feltüntetem. Az ülést mindkét irányból fel lehet tenni, viszont valamiért nem pattan be, nem ismerem ezt a márkát, de leírom, hogy senkit se érjen meglepetés, lehet ennek így kell lennie, mert egy hevederrel amúgy rögzíthető és anélkül is elég fix. Dönthető vízszintesig úgy, ahogy a kagyló ülések, de ez kicsit akadozik, ügyes apuka lehet tud vele valamit csinálni, hogy könnyebben menjen, de így is működik, csak nehezen.
Biztonsági öve van, fék, testvér-fellépő, tolókarja állítható. Könnyen egy kézzel lapra csukható. Bolygósítható viszonylag nagy kerekei vannak. Alul bevásárló háló. Egy alapos takarítás ráfé, ezzel én már nem foglalkoznék.
Igyekeztem mindent részletesen feltüntetni, de ha akad kérdés, nyugodtan tegyétek fel, szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 2 501 Ft

Az aukció vége: 2012-02-13 19:15
. Bébé Confort Trophy babakocsi 1 forintról! NMÁ! - Jelenlegi ára: 2 501 Ft

Fontos